قوانین ساخت استخر چه چیزهایی هستند؟

شنا و آب بدن یکی از محبوب ترین ورزش ها و تفریحات در تمام سنین است. اما شلوغی و شلوغی استخرهای شنای عمومی و شلوغ می تواند افراد زیادی را از این تفریح ​​مفید دور کند. استخر خانگی می تواند این مشکل را برطرف کند و لحظات سرگرم کننده ای را در خانه و در کنار خانواده برای شما فراهم کند.
آیا فضای خوبی در حیاط خانه خود دارید یا به تازگی ویلا خریده اید و قصد دارید در حیاط خانه استخر بسازید؟ آیا تا به حال به طور کلی به استخر خانگی فکر کرده اید؟ در این مقاله به شما می گوییم که در رابطه با طراحی و آموزش ساخت استخر ویلا نیاز دارید.
بسته به محیط و منطقه مورد نظر می توانید استخر خانگی مورد علاقه خود را داشته باشید. ما همچنین تخمین هزینه ساخت هر مدل را ارائه خواهیم داد تا بتوانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید تصمیم بگیرید و بهترین انتخاب را انجام دهید.
انواع استخر
استخرها از نظر موقعیت در ساختمان به دو دسته کلی تقسیم می شوند: داخلی و خارجی. دسته اول در داخل خانه ها یا در محیط های خصوصی مانند اتاقی در گوشه باغ و ویلا قرار دارد که به دلیل هزینه بالاتر از محبوبیت کمتری در بین مردم برخوردار است.
دسته دوم استخرهای روباز است که معمولاً در باغ و حیاط ویلا ، تراس ساختمان یا حتی پشت بام ساخته می شوند و در این مقاله بیشتر به این نوع خواهیم پرداخت.

مقدمات ساخت استخر خانگی
قبل از شروع ، باید دقیقاً تمام مراحل و جزئیات را بدانید. در واقع ، شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید استخر خود را مثلاً سیمانی ، سرامیکی یا پیش ساخته بسازید؟ بودجه شما در ساخت استخر خانگی بسیار مهم است. اول از همه ، مشخص کنید که دقیقاً چقدر می خواهید برای این کار هزینه کنید.
با خواندن این مقاله می توانید از برآورد هزینه ساخت مطلع شوید و بودجه خود را بر اساس آن تعیین کنید و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که علاوه بر هزینه اولیه ساخت استخر خانگی ، باید سالانه مبلغی را برای نگهداری استخر و همچنین هزینه آب و برق اختصاص دهید.
در مرحله بعدی باید فضایی را که می توانید برای این کار اختصاص دهید مشخص کنید و ابعاد استخر را نیز محاسبه کنید. بهتر است محلی را به استخر اختصاص دهید که ضد آفتاب خوبی داشته باشد. به منظور کاهش هزینه های گرمایش آب ، عاقلانه است که مکانی را بیشترین جذب نور خورشید را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که در اطراف استخر ویلا درختی با ریشه های زیاد وجود ندارد.
دلیل این امر این است که با رشد تدریجی این ریشه ها در خاک زیر یا اطراف استخر ، به مکانیسم استخر و سیستم لوله کشی و زهکشی آسیب می رساند. همچنین اگر درختی در حوضچه خانه وجود داشته باشد سایه ایجاد می کند و نور آن را کاهش می دهد ، با ریختن برگ و صمغ آن باعث آلودگی آب و رسوبات کف استخر می شود. بنابراین ، زحمت هزینه های نظافت و نگهداری افزایش می یابد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد